|
|
||||
|
||||
|
Kilven paikka edessä?
Onko mitään sääntöä mihin kilven saa laittaa kiinni etumaskissa? Olen nähnyt kilven keulan alla ja spoileriin kiinnitettynä, jota ei todellakaan näe
hyvin edestäpäin. Ilmeisesti kilpi pitää olla ulkona, ei kojelaudan päällä, ja helposti edestä havaittavissa? |
|
|
||||
|
||||
|
Siellä alhaalla se itselläkin on (eikä ole vielä katsastuksessakaan sanottu mitään). Ainakin laissa on kohta, jossa lukee että kilven tulee olla etuakselin etupuolella, joten sen puolesta ainakin se voisi siellä olla
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Mullakin tarkotus siirtää kilpi sinne alas, puuttuu vain se suoja
|
||||
|
||||
|
Joo, tilasin USA:sta, maksoi 54 taalaa eli 42 EUR maalaamattomana.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oon kans katsellu, melko arvokas
|
||||
|
||||
|
Kaikki maksaa, mutta parantaa näköä kummasti kun saa tuon kilven tuosta kolosta irti. Corvette on kuten tiedät tekniikkaa sekä tyyliä!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Juu, sanomista on tullut leimalla. Inssi näytti asetus pykälänkin (nyt en muista nroa) ja etukilpi pitää näkyä 15 asteen kulmassa ylöspäin. (että kyklooppi linnunpönttö saa hyvän kuvan)
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tänne tampereelle on tullu lisää noita telkkäpönttöjä, toivoisi että pistoolisankarit hyökkäisivät niitä vastaan
|
||||
|
||||
|
Mulla on erikseen etukilven laillisuuden ottanut puheeksi 2 kertaa poliisi ja 3 kertaa katsastusmies. Läpi on mennyt joka kerta kun ovat sitä hetken tiirailleet ja kilpi on siellä etuspoilerissa.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|