|
|
||||
|
||||
|
Ranskan reissulla yksi havainto veteistä
Eipä tullu matkalla muita vettejä nähtyä kuin tämä:
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
jaha! Missä päin ranskaa?! Yksi suosikki maitani.Tänä kesänä edeässä eurohelvetti ja sitten shampanja laaksoon rentoutumaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Viime viikko tuli kuljettua eteläistä Ranskaa ristiin rastiin ja vain muutama vanha sotajeeppi tuli nähtyä. Oli joku aiheen kauppa jossa myytiin entisöityjä sotajeeppejä. Muuten kalusto koostui varsin kolhuisista pikkukinneireistä ja tietysti kapeista kaduista ja teistä.
Pappalle tiedoksi, että eilen saranat sain kouraani. Nyt hyviä vihjeitä missä ne kannattaisi käyttää pinnoitettavana (sorry tämä o/t tähän loppuun).
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jatkamme yyveessä |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onkos tämä nyt se paljon hämmennystä le manssissa aiheuttanut URP-0 C1:nen? ....vai kuis Pörrö? -J-
|
||||
|
||||
|
Quote:
Disneyland Resort Paris---->2,5 ja 4 vuotiaiden mukulien kanssa,aika rankka keikka |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No sitä ajattelinkin kuin tota taustaa katselin.. Samaan paikkaanhan se on tullut pikkuinen luvattua viedä. Mä olen väsynyt jo etukäteen..joka toinen päivä "milloin lähdetään satupuistoon" ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Uskomatonta että saitte ikuistettua sen rullalle, ei meinaan moni sitä Ranskassa viimekesänä LeMans ajoissa nähnyt...
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Missäköhän mä oon nähnyt ton yllämainitun 62:n aiemminkin....
![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hyvin on lapsi oppinut väsytystaktiikan..onkohan kotona ennen kuultu lause mä haluun 69 camaron kuinkakin yleinen ? |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|