|
|
||||
|
||||
|
Carlos...vaikutatko viela Dubaissa ?
Moi
Ollaan perheen kans muutettu Abu Dhabiin 2 kk sitten ja firma sponssaa toyotan pradon kulkimeksi (hyva ja turvallinen vaimolle Olen Kuullut Al Aweerista, mutten ole viela paassyt kaymaan. Lehdet, motorSouq ja Dubizzle on tullu kaluttua lapi, mut ai oo onnannu. oisko sulla vinkkeja ja/tai paikkoja/suhteita mista katella? Kiitos etukateen Petri |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Petri varmaan tarkoitti noita Dubain autoliikkeitä.. Onhan tuosta vähän matkaa autoa Ruotsista/Virosta lähteä hakemaan
- Last edited by Corvette63 : 20.04.2008 at 14:09. |
|
|
||||
|
||||
|
Taisin Carloksen kanssa just tuolla Al-Aweerissa käydä. Sieltä kyllä löytyy varmaan mitä tarvit. Mulla tuli mukaan useampikin paikallinen keltainen pörssi ja ne oli kaikki just siellä alueella. Löytyy kyl vähän heikompiakin kauppoja mutta kyllä sieltä sulle C5 lötyy varmasti (vai miten ois kuitenkin C6 samantien)
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo, Dubaita lahinna tarkoitin , kun on tossa 160km paassa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Sen verran oon lukenu Al Aweerista et siel on noin 200 dealeria, pankki, katastuskonttori (paikallinen), autotohtori ja vakuutusyhtiot, eli kaikki hoituu paikanpaalla tosta vaan. Mulla on vaan se ongelma et Dubaista ostettua autoa ei saa ajaa Abu Dhabissa jos itse on kirjoilla Abu Dhabissa -> auto pitaa rekisteroida uudelleen ja katsasta. tassakin asiassa oisin halunnut konsultoida Carlosta. onko kukaan kuullut miehesta? missa vaikuttaa?
Petri |
|
|
||||
|
||||
|
Carlos on ainakin ollut tänään tällä foorumilla klo. 11 viimeksi.
Kokeileppa lähettää miehelle yksityisviestiä? http://finnshark.com/forum/member.php?u=347
|
||||
|
||||
|
Quote:
Dubaissa vaikuttaa, miehen auto taas mun tallilla... |
|
|
||||
|
||||
|
Ei mee nakojaan email perille
"Sorry! That user has specified that they do not wish to receive emails. If you still wish to send an email to this user, please contact the administrator and they may be able to help." |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kokeiles sitä toista vaihtoehtoa eli priva viestiä. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|