|
|
||||
|
||||
|
Mikä jakajan osa tuo valkoinen?
Onko etuvastus, ja mitä se tekee 1969 vettessä?
Mulla on samanlainen, ja olin jo heivaamassa sen mäkeen turhana, koska eikös 69 vettessä ole vastuslanka, eikä tuollaista erillistä jötikkää? Lainasin allaolevan kuvan tuolta vette69:n myyntipalstalta http://finnshark.com/forum/attachmen...3&d=1208723836 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mutta mittaa niitä voltteja niin pääset varmuuteen että sulla on johdot, osat ja kytkennät kuten pitää...
|
||||
|
||||
|
Joo, näin teen. Tuli vaan mieleen että miksi tuossa toisessakin 69 vettessä on samanlainen osa?
Mä luulin että se mikä on mulla, on amerikanlääkärin sinne itse järkeilemä. |
|
|
||||
|
||||
|
etuvastushan tuo.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Etuvastushan tuo on niinkuin muut olivat jo vahvistaneet. Tuli tuon Cranen lukija/vahvistin -boksin mukana ja ohjeiden mukaisesti sitä piti käyttää. Viisaammat saavat sanoa onko se tarpeen mutta toimi se moottori tuon kanssakin.
|
||||
|
||||
|
Ahaa. No mä otan sen pois ja mittaan vielä että tulee oikea määrä voltteja.
Nyt on jakaja shimmattu ja varustettu uusilla sisäkaluilla. ei muuta kuin paikoilleen ja pannu käyntiin. Ai niin paljonko laitatte ennakkoa. Edellisessä 454 koneessa mulla oli astemerkit 40 asteeseen saakka. Eli kokonaisennakko oli helppo tarkistaa 36 astetta. Tässä vakiodampperissa ei ole kuin 0-viiva ja siinä peltilätkässä kirjaimet. Kuinka saan sytytyksen just kohdalleen. Lamppu mulla tottakai on, ja siinä on jopa kärkikulmamittari joka pitää olla 33 astetta. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo, värkkäsin.
Äsken just koetin löytää netistä tuohon dampperiin sopivaa teippiä tulostettavaksi, mutta en muista 69 nelipulttisen 350 dampperin halkaisijaa |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Se pudottaa jännitteen, siinä tuo toiminta idea. Vanhemmissa kikkareissa (C1 ja C2) oli tuollainen posliinimokkula, mutta sitten se langavälissä oleva taisi yleistyä. Esimerkiksi Painlessin jotosarjojen mukana taitaa tulla lähes kaikkiin autoihin kuvan mukainen ulkoinen vastus.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|