|
|
||||
|
||||
|
olen kereny laittaa korin takasi paikalleen ja auto melkein nipussa..sit tuli yhtäkkiä ostettua uus moottori..olis ollu pikkasen helpompi laittaa kone ku kori irti.nyt kysymys:mahtuuko kone ja vaihdelaatikko nouseen ylös yhtenä pakettina pois??syylari vaan pois??ja uus paketti samalla lailla takasi??
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Mahtuu, pois, samalla lailla
|
||||
|
||||
|
kiitos tiedoista!ku ei ole aikasempaa kokemusta corveten moottorinvaihdosta et kuin on ahtaat paikat.
|
|
|
||||
|
||||
|
vesipumppu ropeleineen kans mäkeen ennen operaatiota
|
||||
|
||||
|
ok.täytyy ottaa pois ja alkaa kokeileen..on varmaan silti aika ahdas???
|
|
|
||||
|
||||
|
jos sull on pikkulohko niin sen vaihtaa puolessa päivässä jos isolphko niin vastasitten puhutaan ahtaudesta
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Miks mulla on jo samoja ongelmia pikkulohkolla ja sivuputkilla... mites sit isolohko ja isot röörit?
|
||||
|
||||
|
Quote:
En tiiä sitten, mut aika hyvin on mun mielestä tilaa. Kovan askin kanssa ainakin mahtuu yhtenä pakettina kumpaankin suuntaan ihan hyvin. Norsun kärsän kanssa kannattaa lähestyä kohdetta sivulta käsin. Suoraan edestä ei onnistu ja takaapäinkin on ihan mahdotonta. Pitkän systeemin sisäänujutuksessa tarvii olla tottakai varovainen ja hellä. Kaltevuuskulmaa on hyvä voida säätää siihen tehdyllä apuvälineellä. Ja hyvä hygienia on syytä muistaa sekä ennen että jälkeen. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Millipeliä
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|