![]() |
Uudet silmät C5 (Xenon, HID)
![]() Uudet lyhdyt asennettu. Pari huomiota. - miinus/plus syöttöjohdoissa ihan arvailua --- laitoin ensin kaikki väärin kun liitin menee nätisti napsahtaen niin päin kiinni --- no se oli sitten väärinpäin eli mikään valo ei toiminut aluksi - ameriikan speksit, kiinan toteutus --- ei ihan voittajayhdistelmä eli Kiinan poika oli asentanut peilin tasan 180 astetta väärään asentoon eli toisen puolen lyhyet valaisivat ainoastaan taivasta --- onnistuin purkamaan ehjänä ja sain vielä näköjään homman toimimaan Täältä hankittu: http://www.corvettemods.com/Corvette...it_p_7759.html |
Nuo samanlaiset on ajatus laittaa sitten jossain vaiheessa. Ei ole saanut ostettua "järkevään" hintaa alkuperäisiä luukkuvaloja. Minun mielestä sopivat hyvin!
|
Mulla kans samanlaiset tos varastossa odottaa et joku tulis ja laittais kii 😃😄😄
Jos ens talvena, kun ei noi luukut ylhäällä tuu oikeesti ajettua ku 2 kertaa kesäs ainakaa itsellä.. |
Mulla on ollut nuo ACA projectori valot tupla-xenoneina käytössä jo joitain vuosia. Ainoa huonopuoli noissa on mielestäni pitkien polttimoiden tärinä kun on vähänkin epätasaisuuksia tiessä. Ei varmaankaan huomaa halogeenipolttimoilla, mutta xenoneilla huomaa.
. |
Quote:
Mä voin antaa vähän konsulttiapua ... pitäisi olla parin tunnin juttu ... joo ei siis ollut. |
Quote:
Kauvan meni sit :D |
Quote:
Perjantaina irroitin releet tunnissa --- näihin on hyvät ohjeet Lauantaina 1h siihen alumiinin poistamiseen kehyksestä hiomakaralla + 2h ekaan asennukseen, jolloin huomasin että virtaa ei tule valoille. Kierros golfia ja muutama bisse niin taas valoisampi ilme. Eli illan hämärissä löysin jenkkifoorumilta sen polariteetti huomautuksen -- miinus-miinuksen ja plus-plussaan. Sunnuntaina sitten virkein mielin kamat irti , johdot vaihtoon ja kamat takaisin -- nyt ehkä 30min enää. No toimii mutta sitten tuli se Kiinan pojan peilivirhe --- 2 tuntia taoin sitä kehystä/umpiota osiin paloiksi. No nyt toimii lopullisesti. Sanoisin 4h on minimi mutta 8h on vielä normaalia. |
Luukkujen sulkeutuminen sakkaa välillä
Samalla kun vaihdon noi umpiot niin sain oheisenlaisen lisäominaisuuden luukkujen sulkeutumiseen.
1. Valot päälle -- luukut aukeaa ja valot menee päälle 2.Valot pois -- joo valot menee off, mutta luukut menee ehkä 80% kiinni 3. Jos laitan ensin pitkät päälle ja sitten valot pois niin luukut menee kokonaan kiinni 4. Sama juttu jos vedän kaukovalovilkkua ja väännän valot off -- kiinni menee Oliko tähän joku probleema /korjausidea jollain -- epäilen että se valokatkaisija (pyöritettävä) alkaa olla tiensä päässä ja siinä on satunnaista kosketushäikkää :( |
Korjausehdotuksia ei valitettavasti ole tarjota tuohon sulkeutumisongelmaan.
Tuota hiukan ihmettelen, että mekanismeista täytyi alumiinia työstää, itse en muista, että mitään sellaista olisi tarvinnut tehdä, kun omat tuikut asensin :confused: Toki mun Kevätsiivous-ketjussa on tarinaa kuvineen tuostakin asennuksesta, jos joku haluaa sieltä kurkistella vinkkejä. |
Katsoppas mun projekti topic:
http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=23007 Siinä alussa konstia kokeilla. Loppujen lopuksi juotin kaikki nastat ohjauboxista oikean lampun takaa ja putsasin sekä suihkutin sen releen kontaktisprayllä. |
| All times are GMT +3. The time now is 09:03. |