|
|
||||
|
||||
|
Uudet silmät C5 (Xenon, HID)
![]() Uudet lyhdyt asennettu. Pari huomiota. - miinus/plus syöttöjohdoissa ihan arvailua --- laitoin ensin kaikki väärin kun liitin menee nätisti napsahtaen niin päin kiinni --- no se oli sitten väärinpäin eli mikään valo ei toiminut aluksi - ameriikan speksit, kiinan toteutus --- ei ihan voittajayhdistelmä eli Kiinan poika oli asentanut peilin tasan 180 astetta väärään asentoon eli toisen puolen lyhyet valaisivat ainoastaan taivasta --- onnistuin purkamaan ehjänä ja sain vielä näköjään homman toimimaan Täältä hankittu: http://www.corvettemods.com/Corvette...it_p_7759.html |
|
|
||||
|
||||
|
Nuo samanlaiset on ajatus laittaa sitten jossain vaiheessa. Ei ole saanut ostettua "järkevään" hintaa alkuperäisiä luukkuvaloja. Minun mielestä sopivat hyvin!
Last edited by systeemi : 19.05.2014 at 18:03. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla kans samanlaiset tos varastossa odottaa et joku tulis ja laittais kii 😃😄😄
Jos ens talvena, kun ei noi luukut ylhäällä tuu oikeesti ajettua ku 2 kertaa kesäs ainakaa itsellä.. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on ollut nuo ACA projectori valot tupla-xenoneina käytössä jo joitain vuosia. Ainoa huonopuoli noissa on mielestäni pitkien polttimoiden tärinä kun on vähänkin epätasaisuuksia tiessä. Ei varmaankaan huomaa halogeenipolttimoilla, mutta xenoneilla huomaa.
.
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä voin antaa vähän konsulttiapua ... pitäisi olla parin tunnin juttu ... joo ei siis ollut. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kauvan meni sit |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Perjantaina irroitin releet tunnissa --- näihin on hyvät ohjeet Lauantaina 1h siihen alumiinin poistamiseen kehyksestä hiomakaralla + 2h ekaan asennukseen, jolloin huomasin että virtaa ei tule valoille. Kierros golfia ja muutama bisse niin taas valoisampi ilme. Eli illan hämärissä löysin jenkkifoorumilta sen polariteetti huomautuksen -- miinus-miinuksen ja plus-plussaan. Sunnuntaina sitten virkein mielin kamat irti , johdot vaihtoon ja kamat takaisin -- nyt ehkä 30min enää. No toimii mutta sitten tuli se Kiinan pojan peilivirhe --- 2 tuntia taoin sitä kehystä/umpiota osiin paloiksi. No nyt toimii lopullisesti. Sanoisin 4h on minimi mutta 8h on vielä normaalia. |
|
|
||||
|
||||
|
Luukkujen sulkeutuminen sakkaa välillä
Samalla kun vaihdon noi umpiot niin sain oheisenlaisen lisäominaisuuden luukkujen sulkeutumiseen.
1. Valot päälle -- luukut aukeaa ja valot menee päälle 2.Valot pois -- joo valot menee off, mutta luukut menee ehkä 80% kiinni 3. Jos laitan ensin pitkät päälle ja sitten valot pois niin luukut menee kokonaan kiinni 4. Sama juttu jos vedän kaukovalovilkkua ja väännän valot off -- kiinni menee Oliko tähän joku probleema /korjausidea jollain -- epäilen että se valokatkaisija (pyöritettävä) alkaa olla tiensä päässä ja siinä on satunnaista kosketushäikkää |
|
|
||||
|
||||
|
Korjausehdotuksia ei valitettavasti ole tarjota tuohon sulkeutumisongelmaan.
Tuota hiukan ihmettelen, että mekanismeista täytyi alumiinia työstää, itse en muista, että mitään sellaista olisi tarvinnut tehdä, kun omat tuikut asensin Toki mun Kevätsiivous-ketjussa on tarinaa kuvineen tuostakin asennuksesta, jos joku haluaa sieltä kurkistella vinkkejä.
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
Katsoppas mun projekti topic:
http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=23007 Siinä alussa konstia kokeilla. Loppujen lopuksi juotin kaikki nastat ohjauboxista oikean lampun takaa ja putsasin sekä suihkutin sen releen kontaktisprayllä.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|