|
|
||||
|
||||
|
Mulla on tossa Ruotsin kerhon 30v historiikki hyllyssä. Kunnianhimoinen ajatus olisi saada vastaavasti meidänkin historia kansiin.
Jos porukalta tulee juttuja niin lisäilen niihin sopivaa materiaalia kerhon arkistoista ja koostan kirjaksi. Muistaisin että olet Pappis jo 1990 listalla, jolla noin 45 nimeä. Ensimmäinen lista on vuodelta 1989. Siinä 20 nimeä. Nämä listat on maksaneista jäsenistä. Syystä tai toisesta maksamattomista ei ole listauksia, mutta ilmeisesti jäsenmaksujen kerääminen/maksaminen oli alkuvaiheessa ainakin osalla porukkaa aika satunnaista. Mickey ei löytynyt noilta kahdelta ekalta listalta, mutta muutama muukin silloin mukana ollut puuttuu ilmeisesti tuon maksun tai tietojen puuttumisen vuoksi. Ja näkyvät vasta 1991 tms. Meillä on yksi jäsen joka on ollut mukana alusta asti ja maksanut jäsenmaksunsa joka vuosi. Olen jo sopinut haastettelevani kaveria ja eiköhän asiassa jotain muutakin kehkeydy. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siis onko mulla ollut kornetti tallissa jo 19 vuotta !?! Hemmetti kun oon unohtanut monet hauskat jutut. Niin siis EI 29 vaan 19! Last edited by Pappatunturi : 08.08.2008 at 14:07. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eilen muistelin kun oltiin joskus 199X Kouvolassa tai Lahdessa tai... Clubin meetissä. Pappatunturi siinä kertoi vähän salaperäisesti mitä siihen Jorkan entiseen ´69 isolohkoon on tulossa. Ei tietoa tullut millään saunaporukalle. Kysyin sitten ohimennen, että eikös sulla ole titaanivetarit? Pappa oli hetken hiljaa (kumma kun se oli harvoin hiljaa) ja totesi: "Ei p....kele miten toi asia voidaa Oulussa asti tietää?". Muut saunojat eivät asiasta tienneet. Pitkään Pappa arvuutteli, että tunneneko vetareiden tekijän vai mistä ihmeestä. Myöhemmin sitten 1+1 funktio ratkesi lauseeseen "Masa perhana". Pitää kaivella vanhoja kuvia ja miettiä mitä painokelpoisia muistoja olisi tarjolla. Kerhoon taisin liittyä ja liityinkin 1993. Koetin jo päästä mukaan 1992, mutta se ei silloin onnistunut jostakin syystä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Heheheee nyt tuli pieni virhe, ne oli alumiini vetarit. Mutta titaaniset oli sitä ennen suunnitteilla. Materiaaliakin haettiin kuusankoskelta-aitoa itänaapurin ylijäämäromua. Pelotti ihan perkaleesti sitä ostaa jos säteilee yli arvojen. Kuusankosken äkspertit vakuuttivat että on mitattu tavaraa Homma kaatui sitten sen aikaisiin koneistusongelmiin. Ei kukaan suostunut ottaa työstettäväksi. Siihen aikaan ei ollut mitään hiilarivaihtoehtoja tms tarjolla. Ensimmäiset prototyypit aluversioista rivahti st motorsin dynossa ja seuraavat taitaa pyöriä edelleen siellä alla |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ah, sitä ei kaikkea voi muistaa...vanhuus tekee tehtävänsä. Miten kävi, hohtiko ne vetarit vihreänä yöllä aivan itsekseen
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hemmetin nuubi! ![]() Köhköh...no mulla vuotta kauemmin sillä erotuksella ettei ole omaa tallia ollut vielä koskaan PS. ne jarrut ovat olleet sovitussa jemmassa kesäkuusta lähtien.
|
||||
|
||||
|
Itse ollut jäsen vuoden 2006 taikka 2007...
Maksoin jäsenmaksun, sen jälkeen ei ole mitään kuulunut.. Tuli kyllä vuoden -08 maksu mutta jätin väliin.. Kerhomaksu ei ole missään nimessä liian iso mutta en kehtaa sitä maksaa koska en taida olla kerhossa vaikka sen maksaisin.. tai siis taidan olla jäsen koska seuraavan vuoden maksu tulee ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ehkä siinä syy että en halunnut jatkossa maksiskella "turhasta" kun ei alkuaikoina toi tiedotus edennyt Cafe Ursulaa pidemmälle... Tietyissä asioissa pitkälti Bulldogsin kanssa samaa mieltä... vastaanotto oli aikoinaan aika nuivaa ns Stadin ulkopuoliselle. Pappis lienee ollut jäsen jo 1990 koska tuolloinhan me taidettin ekoja kertoja tavata ja tuo kuminaama vette oli juuri mennyt lihoiksi. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei asialla ole mitään tekemistä asuinkunnan kanssa. Ihan sama vastaanotto oli täällä etelässä suunnilleen 91-92 ja siksi en ole minäkään ikinä hommaan lähtenyt. Poikkeuksena - pari vuotta sitten ei Alastaron radalle yllättäen päässytkään pelkällä rahalla vaan piti olla jäsen. Silloin tuli ns pakkojäsenyys, joka omalta osaltani sinetöi sen, etten enää puutu ko. klubiin pitkällä tikullakaan.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|