|
|
||||
|
||||
|
Antin seiska
|
||||
|
||||
|
Onnittelut uudesta pelistä. Millaiset fiilikset C6 v C7? Toivottavasti tulee yhtä hyvää sisusta pervoilua, ku mitä oli kutosessakin.
|
||||
|
||||
|
Onnittelut seiskasta!
...ja eikun heti sisusta muroiksi
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei tule niin isoa muutosta kuin kutosessa, tässä jo lähtökohta paljon parempi ja värit jo kohillaan. Tää on 2LT ja tulee 3LT tyylinen ja vähän extraa. Ratti vaihtuu kanssa uudempaan versioon.
Sillä lyhyellä ajolla mitä ajoin niin ei isoa muutosta kutoseen. Sisustassa tosiaan isoin muutos ja kyllähän kutonen alkoi yhtäkkiä näyttämään 'vanhalta'. Vakkarissa on vihdoin Cancel nappi Mulla oli edellinen käyttis 2018 Opel Insignia ja ainakin HUD kytkimineen ja mittariston valikot on samat.
|
||||
|
||||
|
Pikku projekti vielä ennen kesää. Ei ollut alunperin tarkoitus tehdä mutta kun olis pitänyt kuitenkin paikkamaalata nurkkia ja vanteen vaihtaa... ACS:n paketti
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kohta perä pullottaa
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
antin seiska
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
ACS Composite, hinta riippuu mitä pakettiin ottaa. Paketti sisältää kaiken tarvittavan konversion tekemiseen ja tossa mun paketissa kaikki osat paitsi takajarrujen jäähdytys 'skoopit' on GM:n orkkis kamaa. Rahdin otin Usarahdin kautta, hinnat näkyy heidän sivuilla, mulla tuli tossa samalla muutakin pientä kilkettä. Lisäksi tietty pitää huomioida USA:n sisäiset rahdit (ACS:n paketille 450$) ja verot
Corvette -14 Ex Corvette -06 Ex Corvette -69 Ex Corvette -79 Last edited by Antt1N : 07.03.2024 at 15:49. |
|
|
||||
|
||||
|
Ok.pitää katsella.Pistähän projektikuvia tänne.Kiitti.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|