|
|
||||
|
||||
|
Oliko TM vai VM missä tuo ZR-2 esittely oli? Itse olisin veikannut VM:ä...
Quote:
Samoilla linjoilla, vaikka edellisessä heitinkin pilailumielessä tuon kaasarikone-ehdotuksen. Mieluummin uutta tekniikkaa vanhaan autoon kuin vanhaa tekniikkaa uuteen autoon... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tommonen läppärillä ohjelmoitava ruisku olis toisaalta varmaan ihan jees vanhemmassakin autossa, mutta toisaalta taas mä haluan pitää ton kinnerin mahdollisimman simppelinä joten mun uuteenkin myllyyn tulee gosari, 750 mekaaninen Speed Demon |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oli kyllä TM
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aivan niin! :yes: |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi oli aivan simppeli paketti toi Edelbrock mika mulla on. Seuraavaan ois tarkoitus lahtea tolta Hogan/F.A.S.T. pohjalta. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tai sit uuttavanhaa tekniikkaa...
|
||||
|
||||
|
Eiköhän ton C4sen ilmanputsariksi olis keksiny mitään muuta ratkaisua, törkeen näkönen toi kyhmy
|
||||
|
||||
|
Se Corvette ZR2(huom. kirjoitetaan yhteen) juttu oli TM numerossa 11/91. Näille erikoismalleille vois mun mielestä perustaa vaikka oman topicin mihin niitä vois kukin lisätä .
ZR2 Suoritus arvoja 0-60mph 4,65sek, 1/4mile 13,2sek/174kmh. Tämähän oli jonku yksityisen rakentama. Auto on tehty ´89 mallisesta avo-vettestä jäykemmän rungon vuoksi, johon sovitettu mercurymarinen MK-V lohko ja teho arvio n.380-400hv / 5500-600r/min , 680Nm/3000r/min. Tavoitteena ei ollut huima teho, koska auto ei olisi läpäissyt saatetestejä. Alustassa on Z51-paketti, edessä 30-millinen ja takana 25-millinen vakaaja.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä en nyt kässää miks kaikki niin morkkaa tuota kyhmyä kun musta se on ihan sika härski ja hieno
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olen kyllä Harrin kanssa samaa mieltä, vaikuttava ilmestys |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|