FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C4 (vuosimallit 1984-1996)
User Name
Password

C4 (vuosimallit 1984-1996) Corvette C4 & "King of the Hill" ZR1

Reply

Thread Tools
Old 17.03.2004, 14:35
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä

Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Oliko TM vai VM missä tuo ZR-2 esittely oli? Itse olisin veikannut VM:ä...

Quote:
Originally Posted by juzzi
Kaasarikoneen laittaminen C4:een (tai itseasiassa mihinkään autoon) ei jotenkin mee mulle enää läpi... jotenkin tappaa kiinostuksen autoon HETI.

Jussi

Samoilla linjoilla, vaikka edellisessä heitinkin pilailumielessä tuon kaasarikone-ehdotuksen. Mieluummin uutta tekniikkaa vanhaan autoon kuin vanhaa tekniikkaa uuteen autoon...
Reply With Quote
Old 17.03.2004, 14:37
T72's Avatar
T72 T72 is offline
Konkari

T72 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:
Kaasarikoneen laittaminen C4:een (tai itseasiassa mihinkään autoon) ei jotenkin mee mulle enää läpi... jotenkin tappaa kiinostuksen autoon HETI.

Jussi

TOTTA! :yes:

Tommonen läppärillä ohjelmoitava ruisku olis toisaalta varmaan ihan jees vanhemmassakin autossa, mutta toisaalta taas mä haluan pitää ton kinnerin mahdollisimman simppelinä joten mun uuteenkin myllyyn tulee gosari, 750 mekaaninen Speed Demon .
Reply With Quote
Old 17.03.2004, 14:47
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari

MikkoM on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MikkoM
Quote:
Originally Posted by Finnshark
Oliko TM vai VM missä tuo ZR-2 esittely oli? Itse olisin veikannut VM:ä...

Quote:

Jussi

Samoilla linjoilla, vaikka edellisessä heitinkin pilailumielessä tuon kaasarikone-ehdotuksen. Mieluummin uutta tekniikkaa vanhaan autoon kuin vanhaa tekniikkaa uuteen autoon...

Oli kyllä TM Voin katsoa numeron.
Old 17.03.2004, 15:27
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:

Aivan niin! :yes:
Reply With Quote
Old 17.03.2004, 15:28
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by T72
Tommonen läppärillä ohjelmoitava ruisku olis toisaalta varmaan ihan jees vanhemmassakin autossa, mutta toisaalta taas mä haluan pitää ton kinnerin mahdollisimman simppelinä joten mun uuteenkin myllyyn tulee gosari, 750 mekaaninen Speed Demon .

Toi oli aivan simppeli paketti toi Edelbrock mika mulla on. Seuraavaan ois tarkoitus lahtea tolta Hogan/F.A.S.T. pohjalta.
Reply With Quote
Old 17.03.2004, 15:29
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina

Harri -76 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:

Aivan niin! :yes:

Tai sit uuttavanhaa tekniikkaa...
Old 17.03.2004, 16:11
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari

Eiköhän ton C4sen ilmanputsariksi olis keksiny mitään muuta ratkaisua, törkeen näkönen toi kyhmy
Old 17.03.2004, 18:22
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari

Se Corvette ZR2(huom. kirjoitetaan yhteen) juttu oli TM numerossa 11/91. Näille erikoismalleille vois mun mielestä perustaa vaikka oman topicin mihin niitä vois kukin lisätä .
ZR2 Suoritus arvoja 0-60mph 4,65sek, 1/4mile 13,2sek/174kmh.
Tämähän oli jonku yksityisen rakentama.
Auto on tehty ´89 mallisesta avo-vettestä jäykemmän rungon vuoksi, johon sovitettu mercurymarinen MK-V lohko ja teho arvio n.380-400hv / 5500-600r/min , 680Nm/3000r/min.
Tavoitteena ei ollut huima teho, koska auto ei olisi läpäissyt saatetestejä. Alustassa on Z51-paketti, edessä 30-millinen ja takana 25-millinen vakaaja.
Old 18.03.2004, 09:34
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina

Harri -76 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by MIKKOM
Eiköhän ton C4sen ilmanputsariksi olis keksiny mitään muuta ratkaisua, törkeen näkönen toi kyhmy

Mä en nyt kässää miks kaikki niin morkkaa tuota kyhmyä kun musta se on ihan sika härski ja hieno Sopii erittäin hyvin tohon.... vieläku olis ZR-1 takapuskuri tai sitten myöhemmän C4:n niin avot
Old 01.04.2004, 00:09
Arto's Avatar
Arto Arto is offline
Vakiokävijä

Arto on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Harri -76
Quote:
Originally Posted by MIKKOM

Mä en nyt kässää miks kaikki niin morkkaa tuota kyhmyä kun musta se on ihan sika härski ja hieno Sopii erittäin hyvin tohon.... vieläku olis ZR-1 takapuskuri tai sitten myöhemmän C4:n niin avot

Olen kyllä Harrin kanssa samaa mieltä, vaikuttava ilmestys Löytyisikö groovy lisää kuvia autosta?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules