|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ok, tämä selvä! Onkos studille mitään suomenkielistä vastinetta?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tai nivelvarsi . |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No tuo oli ihan uusi mulle ainakin. Ihanko naa puslazydeemitkin menis tolla nimella? No anyway, toi vetari\spindle-terminologia on kanssa aika sekavaa. Kun jenkeilla on naa half shaftit ja sitten se spindle. Meilla vaan vetaria koko hoito peran yokelta pyoralle asti kait. Mikahan ton half shaftin nimi ois suomeks ihan kielitoimiston mukaan? Puoli-jorma? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No ihan itse suomensin.Ja muistan tolla nimellä niitä joskus kutsutun. Päätylinkki on tietenkin loogisin mutta onko edes suomea? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pinnapultti |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kallistuksenvakaajan paa (pilkut tohon niinku paalle), sellasen oon ainakin kuullut. Paatylinkki on kylla suomea, mutta haiskahtaa just suoraan kaannetylta. Ainakin mulle kylla kelpaa sekin. |
|
|
||||
|
||||
|
Hienoa, sain pinnapultille tuplavarmistuksen pappikselta ja T72:lta
Mikäs "air bridge" on suomeksi, siis se osa mikä on MAF:n ja läppärungon välissä? Tuskin sekään on ilmasilta?
|
||||
|
||||
|
Mie oon aina pitäny half-shaftia vetoakselina ja drive-shaftia kardaaniakselina. Spindleä pyörän akselina. Tiiä sit mitä ne oikeesti on.
Eikös stud ole pultti? link = nivel shaft end = akselinpää Joten oisko se link end sitten nivelen pää tai päätynivel? Edit: Joo ainaskii Saab-foorumilaiset on puhunu etuvakaajan päätynivelestä. Last edited by janiv : 28.11.2006 at 14:46. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No kyllä se ilmasilta on.Nimensä saanut kun "ylittää" syylarin. Eli ihan pelkkä imuputkihan se on mutta tossa kohtaa saanut lempinimen käytännön syystä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No niin onkin! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|