#1
|
||||
|
||||
vaihelaatikon ja koneen välinen stefa
Morjens!
Nyt näyttäs siltä kyseinen stefa hieman vuotaa (kerää öljyä vauhtipyörän suojalevyn pinnalle), eli onkohan kuinka mittava operaatio tiedossa stefan vaihdossa? Onko kellään kokemuksia? |
#2
|
||||
|
||||
On joo kokemuksia...onnea vaan. En tiedä C4:ssa saako alakautta öljypohjan pois Tai sitten kone veks... Ennen pitkää pilaa kytkimen , kun vuotaa sinne
__________________
Ei se eka auto sitä jonoo tee... |
#3
|
||||
|
||||
Omasta kokemuksesta voin sanoa että homma on about niin p#ska juttu kun vain voi olla....
Varsinkin jos joutuu tekemään homman alakautta auto pukkien päällä... Stefan pystyy kyllä vaihtamaan kampuraa irroittamatta mutta ei aivan iisisti.... ö-pohja on jok.tap irroitettava ja kampuran takapukki... ja sitten vain pyöräytettävä vanhan stefan "yläosaa" hahlossaan niin että se saa pois... ö-pohjan irroitus onnistuu koneen ollessa paikoillaan, mutta on veemäinen homma (=90% koko työstä). Itsellä asiaa vaikeuttivat road race ö-pohja joka huomattavasti tavallista leveämpi ja etuosastaan syvempi (=kontakti yhdyspalkkiin irroitettaessa) lisäksi peltisarjat oli irroitettava. Jos hommaan pitää ryhtyä niin -suosittelen- auton saamista nosturiin. Jussi |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|