|
|
||||
|
||||
|
Nolo kysymys
Huomenna menen hakemaan tullinpihalta -77 Corvetten.
Ei ole aiempaa kokemusta Corveteista mikä vipu on mihinkin tarkoitukseen. Jotta aamulla ei tarvitse nolona arpoa mistä esim. konepeitto aukaistaan, niin kysyn teiltä? Avataanko konepeitto lokasuojassa olevasta lukosta? Onko alustassa jokin hyvä paikka josta liinat tulisi vetää kiinni traileriin? Noloa, mutta kun ei ole nähnyt eikä aiemmin kokeillut Last edited by Ve77e : 17.06.2010 at 13:56. |
|
|
||||
|
||||
|
Konepeitto avataan ohjaamosta käsin vetämällä kahvasta joka on siinä normaalissa paikassa kuskin vasemman polven edessä, jossa lukee "hood release"
Se lukko lokasuojassa on varashälyttimen katkaisija. Liinat kannattaa laittaa alatukivarsien ympäri edessä ja myös takana tukivarsien ympäri. |
|
|
||||
|
||||
|
No ei tosiaankaan nolo kysymys. Meitsikin on ollu pulassa uudemman kanssa jonkun kertaa. Konepeiton luulisin aukeavan heti vasemmalta ratin alta. Kysy vain täältä niin kyllä kaverit auttaa!! C4 on itsellä, (porukka varmaan tietää T: Ahvenisto
Käytä autoa ihan kuin normaalia peliä pelkäämättä, ajamista vartenhan nuo näkyy olevan tehty tai sitten olen ihan väärässä? Täällä ainakin pelittää paremmin kun joku Ooppeli T: PR |
|
|
||||
|
||||
|
Niin, ja sitten kun mahdollisesti joudut antamaan apuvirtaa akku on kuljettajan istuimen takana.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiitos tiedoista, nyt on mukavampi mennä hakemaan autoa
Ps. Onko kokemuksia aktiivisesta virkavallasta kyselemässä veturin/ trailerin kiloja? |
|
|
||||
|
||||
|
Ei kokemusta mutta paljon antaavat Corveteille anteeksi, sen verran on.
Suomi kaunistuu joka Veten tänne tullessa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kai se Corvette on auto missä muutkin, eikä poikkeus lakisäädöksiin, jos kuljetuksessa jotain laitonta on. Kyllä varmasti jetsonit pysäyttää, jos sille jotain aihetta vaan antaa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
En anna aihetta. |
|
|
||||
|
||||
|
Millainen traileri sulla on?
Vette on tosi matala, ja voi olla että kannattaa ottaa muutama kakkosnelonen mukaan apurampiksi jos meinaa jäädä mahasta kiinni traileriin. |
|
|
||||
|
||||
|
Höpsistä keikkaa, siis sorry vain mut mulle on annettu aika paljon anteeks kun on ollu Vet. En tarkoita että kaikki annettais.. Parasta Toivotellen edelleen: PR
Edit: Tytöillekkin antoi poliisi anteeks kun räpsytteli silmiään, mun työntekijä ja kieltämättä ihan mukiinmenevän näköinen, kertoi vaan mun selityksen kun oli puhelimessa ilman turvavyötä ja ajokorttia. Arvaa olisko mulle tullu sakot? x 3 Noniin nyt luin vähän viestejäkin, auto on siis tosi matala, uudet rampit kun on nyt niin pikkuisen raapaisee vain, toisessa paikassa ottaa vähän pakarista kiinni, sivuputket jos on C3-autossa niin suosittelen varomaan koska ne on niin hienot! Turvallista matkaa, kärryyn muuten pitäis mahtua jos on se juhta leveä malli, pikku e piti hommata et sai vetää, tokkopa nuo nyt tulee kyselemään? Joo nyt töihin... Last edited by PR1 : 17.06.2010 at 15:57. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|