#1
|
||||
|
||||
Sähkölamppuluukut
Nyt kun täällä on mitä ilmeisimmin ainakin kaksi kenellä on sähköiset lamppuluukut niin laittaakaas niistä hiukan lisää tietoa ja kuvia tänne! Ainakin itseäni aihe kiinnostaa, painonpudotuksen ja yksinkertaistuksen takia!
|
#2
|
||||
|
||||
Re: Sähkölamppuluukut
Quote:
Hyvin toimii!!!!!!!!! Niista saa varmasti aikaiseksi group buy ja ryhma alen jos kiinnostuneita riittaa.... Laitan kohta lisaa tietoa, nyt taytyy rientaa... HEMMOLLE, oliks sulla se video niista valoista jossain? |
#3
|
||||
|
||||
Noi kyl kiinnostais meikäläistäkin... laittakaan vaan ihmees tietoa niin saamme hammastella!
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
|
#4
|
||||
|
||||
kiinnostaa kiinnostaa..kustannukset oli
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
En mee sanoo mita Hemmo maksoi omistaan, koska on ns. evoluutio versio noista mun mekanismeista. Muistaakseni paketti oli jotain 600:n luokkaa, voi olla ett muistan vaarin. Yks parhaista muutoksista mita autooni tein, ja niita muutoksia tuli tehtya "muutama" |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Tuo 600€ on aika lähellä totuutta. Muistaakseni koko paketti postikuluineen oli $650 (kiinnittimet, moottorit, sähköt). Sitten valtio tietysti halusi omansa eli non 150€ siihen päälle. Näyttäisi että nykyään Chris ei enää myy koko pakettia vaan vain konversioon tarvittavia kiinnittimä. http://www.mcspeed.homestead.com/Our_Products.html Tässä video Groovyn valoista, omani kun eivät vielä ole paikallaan. http://www.saunalahti.fi/~taniemin/KillerLights.mpeg Samasta paikasta löytyy vielä video viime kesältä, jossa Groovyn isolohko tarjoilee hieman "korvahyvää" http://www.saunalahti.fi/~taniemin/MOV00246.MPG |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Kuitenkin kun fundeeraa niin mitä hyötyä saa kun laittaa sähkönostimet... kun alipaine toimii ja on paikallaan Hintaa kun muodostuu tuollekkin muutokselle ja kun on jo toimiva systeemi joka ei nyt niin paljoa painavamppikaan ole ja on toiminut jatkuvasti ihan hyvin Sitäpaitsi en pidä edes lamppuja ylhäällä kun ajan Tai no harvoin mut se on noin 10-5% mun ajoista
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
|
#8
|
||||
|
||||
Muuten! Lamput on todelllinen airodynamiikan rikkoja kun ne nostetaan ylös... siksi ne poistettiin myös tulevasta C6 Tosin voiko C3 airodynamiikkaa pilata, kun olen vain kullut siittä huonoja juttuja Nyt päästiinkin asiasta toiseen...Onko se airodynamiikka nyt huona vai ei C3:ssa Onhan kaikki Vettet tehty tuulitunnelissa
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
C3:n aikoihin taidettiin käyttää hiustenkuivainta ja tomusokeria Olen kanssa kuullut väitettävän että C3n ilmanvastuskerroin on suurempi kuin tiiliskiven, ja keula haukkaa ilmaa suuremmissa nopeuksissa... (tosin en ole kyllä itse sitä havainnut :confused2: ) Onko jollain faktaa aiheesta (oliskohan tämä uuden threadin paikka) |
#10
|
||||
|
||||
C3:n aerodynamiikkaa arvostellessa täytyy muistaa rakenteen ikä. Korin muotoilu on aloitettu 60-luvun alussa ja esitelty Mako Shark II:n avulla 1965. Tuotantoon kori tuli 1968 ja vuosina 1973, 1978, 1980 on ilme vaihtunut aina vain hiotummaksi ja matammaksi.
Perusidea on yli 40-vuotta vanha ja ensimmäiset tuotantoautot 36-vuotta vanhoja. Tuoreinkin C3 on 22-vuotta vanha tekele. On aivan älytöntä verrata tuon ikäistä autoa mihinkään nykyaikaiseen autoon oikeastaan minkään ominaisuuden kautta. C3:n kohdalla tilanne vain "pahenee" siinä, että alustaratkaisut periytyvät C2:sta vuodelta 1963. Tämän paketin kehittäminen on aloitettu jo 1950-luvun puolenvälin jälkeen, eli lähes 50-vuotta sitten. Kuitenkin hienoa on se, että nämä vanhat autot ovat vieläkin melko kilpailukykyisiä ja ajo-ominaisuuksiltaan hyviä verrattuna. Onneksi silloin joskus panostus oli kovaa oikeisiin kohteisiin. Lopulta autoharrastus on fiilistä yli 90% |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|