|
|
||||
|
||||
|
Pakosarjan ja putken välinen tiiviste
Jouduin 1995 mallista irrottamaan pelkääjän puoleisen sylinterinkannen tulpan kierteen korjausta varten. Eikö pakosarjan ja katalysaattorin putken välissä tosiaankaan ole mitään tiivistettä vaan pelkkä kartiosovite? Rockautosta osia tilatessa otin sieltä saatavan tiivisteen, mutta se ei ainakaan ole sopiva.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Camaro Z28 IROC-Z 1986, 350 TPI+TH700 ex Corvette 1995, 350 LT4 supercharged+ZF S6-40 ex Camaro Z28 1998, 346 LS1+Tremec T-56 ex Camaro SS 2010, 376 LS3+Tremec TR-6060 Pontiac Trans Am 1973, 440 BBC+Tremec TKO-600 Kawasaki Ninja 2000, ZX12R |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kiitos. Joo Haynes suosittelee momentiksi 17 ft lbs, mikä vastaa juurikin tuota 23 Nm:ä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kävi ehkä kaikkiin muihin? Corvetessa on vissiin ainoana LT1- koneista erilainen pakosarja? Ainakin pakoputken liitos pakosarjaan on erilainen Corvetessa, verrattuna muihin LT1-koneen omaaviin. (tätä selviteltiin US-Partsin kanssa). Usein näkee ilmoituksissa mainittavan, että "LT1-Kone, eli sama mikä Corvetessa" Ei ole sama. Vähän sama, kun sanoisi ysäri V10 Ramissa olevan Viperin kone. No ei ole. Viikon V10 Ramilla suhailin, ja eipä ollut erikoinen kokemus. Itse asiassa todella pettynyt fiilis jäi. Jotenkin vaan odotin enemmän. Mun sen hetkinen pätkävani tuntui nopeammalta. En tiedä olisiko ollut oikeasti nopeampi, mutta siltä tuntui. Ja se tunnehan on tärkein. Ainakin mulle. Esim. joku uusi auto kiihtyy nopeammin, mitä Corvette, mutta ei se tunnu yhtä hyvältä uudessa, mitä vanhemmassa, ehkä 40 vuotta vanhassa autossa.
C4 -84 LT1+4L60-E +Muita Chevyjä Last edited by wili1 : 26.03.2026 at 02:09. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|