#1
|
||||
|
||||
C6 supercharged
__________________
Vantaanlaakson Racing ja Remonttikerho
* '75 L-82 * |
#2
|
||||
|
||||
Korin muutoksiin en ota kantaa, mutta hinta vs. Z06 suomessa ei niin hirveä suorituskykyyn nähden, silti lähtis uus Z06 mielummin!
|
#3
|
||||
|
||||
Noi Geigerit on mun mielestä sellasia, ettei niistä tykkää yhtään, tai sitten niistä sitten pitää kun hullu puurosta.
Joo, ehkäpä toi Z06 vois lähteä myös mulle helpommin kun toi Geiger
__________________
- |
#4
|
||||
|
||||
Tuohan menee mielenkiintoisesti 'normaalia' virityspajaa pidemmälle siinä, että auto brändätään kokonaan uusiksi. Kaikki Vette -logot ja merkit on poistettu. Voi jopa olla, että auton merkki muuttuu rekisteriotteeseen...
__________________
Vantaanlaakson Racing ja Remonttikerho
* '75 L-82 * |
#5
|
||||
|
||||
Noin äkkiseltään näyttää ihan siistiltä touhulta. Onhan tossa "customoinnissa" aina se ilo, ettei välttämättä ihan heti samanlaista vastaan tule. Vaikka ei kai vielä noita C6:sia ihan ruuhkaks asti Suomen maassa ole...
|
#6
|
||||
|
||||
Täytyy todeta että paljon paremman näköinen kuin monet aiemmat Geigerin viritykset .
__________________
-72 Corvette Coupe
-79 Li'l Red Express Truck |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Samaa mieltä, tuo on paljon parempi kuin ne widebody C4:t mitä on aikoinaan tehnyt... Mutta ehkä tuossakin on hieman "liikaa" tingeltangelia. Kyllä se Z06 silti taitaisi voittaa valinnan.
__________________
1975 coupe 350cid ("L48") + 4sp |
#8
|
||||
|
||||
Onko Z06:ssa todella kiinteä katto, siis ei edes targa-paloja?
Jos näin on, mielestäni eräs hienompia asioita on tiessään Vettestä. Valitsisin joka kerta tavallisen C6:sen Z06:n sijaan, koska tunnelma katto päällä on aina tunkkanen ja liian ahdas isolle egolle. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
1985 Corvette |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|