|
|
||||
|
||||
|
Paljonko c5 .ssa pitäis olla bensan paine tyhjäkäynnillä?? omassa oli 60 psi .
|
|
|
||||
|
||||
|
Nopsaa lueskelin amerikkapalstaa, niin siellä näytti olevan lukemat 59-62 psi välillä kun kaikki on kunnossa. Joillain sit näytti olevan ongelmia kun lukema oli tipahtanut 50 psi paikkeille. En oo itte kattonut et mitä mulla on. Onko jotain syytä epäillä että kaikki ei ois kohdallaan, vaan halusitko muuten vaan tietää?
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
55-61 psi Tehtaan ohje-arvo. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
2001 return to 28# injectors for all modeles. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo mulla oli amw:llä seokset on, ei tarvinnut oikeestaan ees säätää yhtään. Vakiona noi on vissiin vähän rikkaalla, mutta mun silloisten modausten jälkeen seokset oli kohdallaan just eikä melkeen (ei siis ollut liian rikkaalla enää). En tosiaan usko et sulla CC-5 ois suuttimista kiinni, vaan ihan pelkistä säädöistä. Ei pelkän imusarjan vaihtamisen jälkeen vielä tarvii suuttimia vaihtaa sitten mitenkään. Kyllä noiden 26 suuttimienkin läpi pitäis mennä riittävästi kakkua jos vaan säätää. Tosin jos sitä ahdinta tänä talvena oot laittamassa niin siinähän tulee jokatapauksessa sitten uudet suuttimet ym. mukana.
|
||||
|
||||
|
[quote=Juha]Joo mulla oli amw:llä seokset on, ei tarvinnut oikeestaan ees säätää yhtään. Vakiona noi on vissiin vähän rikkaalla, mutta mun silloisten modausten jälkeen seokset oli kohdallaan just eikä melkeen (ei siis ollut liian rikkaalla enää). En tosiaan usko et sulla CC-5 ois suuttimista kiinni, vaan ihan pelkistä säädöistä. Ei pelkän imusarjan vaihtamisen jälkeen vielä tarvii suuttimia vaihtaa sitten mitenkään. Kyllä noiden 26 suuttimienkin läpi pitäis mennä riittävästi kakkua jos vaan säätää. Tosin jos sitä ahdinta tänä talvena oot laittamassa niin siinähän tulee jokatapauksessa sitten uudet suuttimet ym. mukana.[/QUOT ja uus softa ,oma boxi pitää lähettää pajalle. Jos veis boxin itse ja raahais koko satsin matkalaukussa suomeen matkamuistona .tulishan noi jonkun auton/kontissa myös.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|