|
|
||||
|
||||
|
Pakosarjoista.
Mitäs sarjoja poijjaat on suosinu näissä alkupään C4:ssa? Maalattu vai pinnotettu, jos "paketoi" ne mustaan lahjapaperiin..?
Ja samalla kun ootte niitä vaihtanu, ni onko noi ilmapumpunputket "unohtunu" pois vai kuin? Nettiä tossa selannu ja hinta skaala näyttää olevan ihan kohtuullinen noissa. Joku taiskin jossain vaiheessa vetteforumin linkin laittaakkin, missä oli kuvia halvasta ja hyvästä sarjasta (2 eri sarjaa...). Mä oon jo vähän aikaani edellä, kun suunnittelen syksyn hommia, vaikka tän talvenkin on vielä vaiheessa. |
|
|
||||
|
||||
|
Miksi ostaa pinnoitettuja jos vetää liinat ympärille ?? Ja ylimääräiset putket tukkoon niin ei "falskaa"
|
|
|
||||
|
||||
|
Niin mä vähän meinasinkin. Täytyy alkaa suunnitella vähän tulevaa, kun näyttää siltä, ettei tänä vuonna tarvi ees renkaita alle laittaa. Saati että pukeilta alas nostais...
|
|
|
||||
|
||||
|
Entäs noita valmistajia... Headman (vähän huonoo kuullu)? Hooker? TPIS? Muita?
|
|
|
||||
|
||||
|
oisko Edelsnautserilla ja Dynatechilla C4 putkia, luulis olevan
![]()
|
||||
|
||||
|
Eipä näyttäis olevan...
|
|
|
||||
|
||||
|
Lukase tuo mun alottama ketju alkuun, siitä jotain löytyy..
http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=5353
Makosaa evästä...www.solutionfoods.fi MRE ruoat...missä ja milloin vain! Sharkkilaisille tilaa 4, saat 5! (Tai tilaa 8 saat 10 jine...) Laita tilauksen lisätietoihin Finnshark ja haluamasi kaupanpäällismaku/maut. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ainakin summitilla hinta näyttäis olevan ihan jees, jos vaan niitten laatu on ok. No täytyy käydä vakoilemassa pirkon tallilla joku ilta... |
|
|
||||
|
||||
|
Ainakin kaikki Hookerit mitä mä oon nähny niin ovat olleet aivan toista maata kuin Heedmanit tai Floutekit
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|