|
|
||||
|
||||
|
Ajovalot
Mikähän mättää , kun vaihdoin startin -73 isolohkooni , niin nyt ajovalot suostuu olemaan päällä vain noin 4 sekuntia ??? Tulikos mulle joku stiblu , vai sattuiko kotteroon vika/ominaisuus just samaan aikaan päälle ?? Neuvot olis nyt tarpeen , kun kelitkin vaatii valojen käyttöä.
Terv. Jukka |
|
|
||||
|
||||
|
Tuosta käynnistimen vaihdon yhteydestä valoihin en kyllä oikein tiedä
Vika löytyi valonvaihtajasta joka kuumeni,vika korjaantui kun laitoin releet silleen että katkaisin ohjaa vain herätevirtaa. Siis sammuuko ne kokonaan sen neljän sekunnin jälkeen |
|
|
||||
|
||||
|
Joo sammuu kokonaan , ei siis vilku. Muut valot eli taka , vilkut , ääri ja parkit futaa normaalisti !!
terv. Jukka |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onks sulla H4 polttimot omassa autossas? |
|
|
||||
|
||||
|
Ei ole H4:a. Ymmärrän mitä ajat takaa , mutta valot on pelanneet normaalisti kertomaani startinvaihtosessioon asti. Ei ymmärrä , sulakkeet ok ja polttimot ehjät. Onkohan katkaisija simahtanut , mittariston himmennys futaa kyllä.
terv. Jukka |
|
|
||||
|
||||
|
Veikkaisin sitä jalkakatkaisijaa. Itsellänikin se on ylikuumentunut ja lopetti toimintansa. Tarkoitus olisi tehdä releillä toimivat systeemit, jotta kykimen kautta menevä virta jäisi pieneksi. Minulla tosin on H4 polttimolliset valot, joten virrankulutus on suurempi kuin alkuperäisillä jenkkivaloilla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Erinomainen veikkaus. Valonvaihdinjalkakatkaisija oli sökö kuten arvelit. Ei mennyt virtasta läpi kummallakaan asennolla. Mullon ollu letukoita , joissa samanlainen systeemi , 28 vuotta , eikä moista ole tullut vastaan! Lisäksi harhautti , kun vika osui startinvaihdon kanssa samaan hässäkkään. Mä oon bissen sitten pystyssä vaikka Porissa , jos oot tulossa ? Terv. Jukka |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
ps. tahtoo aina unohtua toi passi |
|
|
||||
|
||||
|
poriin olen kyllä tulossa ja bisseähän saa aina tarjota... :drunk: Joten siellä tavataan!
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|