|
|
||||
|
||||
|
Vetareiden ristikot pitäis hankkia
Jaaha. alkaa kevät olla niin pitkällä että kohta on alettava korjaamaan autoa.
Vetareiden ristikot neulalaakereineen kannattaisi nyt myös vaihtaa perärempan yhteydessä. Millaiset ne pitäisi olla, onko niissä eroja? Mulla on siis ihan 1970 vakiokamaa perän yoket ja vetarit. Nipa hoi! löytyykö sun hyllystä jotain? |
|
|
||||
|
||||
|
Nipalta nipattomat
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olikos WBBC unohtanu tämän http://finnshark.com/forum/showthrea...light=Ristikot
|
||||
|
||||
|
Rockauto.comin sivuilta mm. loytyy varaosanumerot Precisionin nipattomille ristikoille. Nipsu varmaan osaa ne numerot ulkoa muutenkin
Kantsii tehda siihen spindlen paan laippaan tukirauta, ennenkuin alat prassaamaan vanhoja nivelia irti. Vaantyy helposti, kuten Ippekin taitaa jo tietaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Jep. Kiitos
Olin tuon topicin unohtanut ja hukannut |
|
|
||||
|
||||
|
Antakaa vielä linkki missä puhutaan noiden ristikoiden oikeaoppisesta irroituksesta ja asentamisesta. Esim. tuo Ippen tragedia kiinnostaa
(Hiirikäsi niin kipeä ettei huvita yhtään ylimääräistä surffausta harrastaa nykyjään) |
|
|
||||
|
||||
|
Miulta saa sitä tukirautaa lainaan. Pitääki hakee se takas SWC:n omistajalta. Hän ei tarvinnu kun lähti melkeen peukalolla painamalla vetarit irti.
Tuossapa tuo "tragedia." Sillon justjust tiesin mikä on vetoakseli, vetoakselin niveltä en ollu nähnykkään Quote:
Last edited by janiv : 21.03.2007 at 11:58. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuvat ei tosin ainakaan talla mun tyokoneella just nyt nay. Noita ton jutun Spicerin ristikoita ei ainakaan mulla ole varaa asennella, muovinen lukkorenkas on mun teurastajan kourissa tuhannen p@$kana, ennenkuin ristikko on kunnolla edes paketista ulkona. Noi kumisella normitiivisteella olevat saa jopa ehjana paikoilleenkin asti. |
|
|
||||
|
||||
|
Itse ostin kaikki 4 ja molemmat kardaanin ristikot Lakewoodin vahvinta mallia mitä löytyy std kokoon ja laitan ne ensikuussa kiinni. On kalliit mutta kuulemma vahvat.
|
||||
|
||||
|
Sit kellä on noita vähä tujumpia ristikoita 1,188"x3.622" = PN: PRC331 tai Spicer1350, niin niihin saa Mark Williams H.D. High Impact U-jointteja PN:39039
Muistutukseksi vielä että PN:369/1310 on kokoa 1.063"-1.064"x3.18" ja 354/1330 1.063"-1.064"x3.622"
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|