|
|
||||
|
||||
|
pakoputkien klemmarit
Tässä on vielä pari viikkoa aikaa mietiskellä ennenkuin alan paskartelemaan pakoputkistoa vetteen. Muuten homma noi teoriassa on kondiksessa, mutta toi putkien liittäminen klemmareilla hieman mietityttää. Käykö esim. tollainen
Putkien liittämiseen riittävällä tiukkuudella toisiinsa. Suorat osat meinasin tehdä yhdestä puusta ja mutkat irroitettaviksi. |
|
|
||||
|
||||
|
Tuo klemmari ei taida oll aihan riittävän jämerä pakoputki käyttöön...
On tarkoitettu lähinnä erilaisten kumiletkujen kiristämiseen(esim. ahtoputkiin yms.)
|
||||
|
||||
|
Joo, noita on tarkoitus laittaa bemun ahtoletkuihin. Kun käsissä hipelöi niin ainakin noita normi pakoputkien u-muotoisia tukevammat sentään on. Lisää siis ehdotuksii.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mie laittasin klemmareilla, kun en osaa hitsata, mut eikös siulla oo uus tiggi
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo, kyllähän mä osan putkesta hitsuuttelen, mutta pakko laittaa pari liitostakin, jotta saa tiputettua poies helpommin jos on tarpeen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei sitten ainakaan niitä "krymppaavia" klemmareita jota kaikki tiittaset käytää.. Ne kun kerran vetää kunnolla kiinni putkia et saa auki ilman tappelua. Turbo miehet käyttää niitä V band klemmareita. Mä ajattelin kans seuraavassa rojektissa.Sopii kyllä vapariinkin. On aika hienon näköisiä rosterisina.
Omaan huussiin pistin nää.Ainakin mulla toimineet hyvin. Tälläiset löytyy keskipalkin jälkeen : Ja vaimentimet on näillä: ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Sjelvä, pitää alkaa tollaisia metsästämään.
|
|
|
||||
|
||||
|
Asia alkaa olee verrattain ajankohtainen et pappis vois laittaa koordinaatit et mistä kannattaa rueta ettimään.
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo, pappiksen klemmarilla saisi meikäläinenkin yhden lisäsentin peltisarjojen kohdalle maavaraan.
Siis mistä noita saa 2,5 tuumaisina? |
|
|
||||
|
||||
|
Biltema
![]()
| Thread Tools | |
|
|