FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C6 (vuosimallit 2005-2013)
User Name
Password

C6 (vuosimallit 2005-2013) Corvette C6 & Z06 & ZR1 tarinat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 28.04.2007, 07:28
Pekka Berkeles's Avatar
Pekka Berkeles Pekka Berkeles is offline
Kauhavan ruma vallesmanni
 
Join Date: Apr 2006
Location: Kauhava, Etelä-Pohojammaa
Posts: 7,159
Pekka Berkeles has a spectacular aura aboutPekka Berkeles has a spectacular aura aboutPekka Berkeles has a spectacular aura about
440 heppaa 2008 Vetessä...

...nojoo, riippuu vähän miten numeroita haluaa lukea.

Uusi LS3 nimittäin puskee 430 SAE-heppaa normaalipakoputkistolla ja 436 SAE-heppaa valinnaisella pakoputkistolla.

Aiemmin LS2 potki jenkkilässä 400 kaakkia (SAE certified horsepower, mittaustapa 2005 eteenpäin) ja eurohepoissa 404 kaakkia. Vastaavalla kertoimella "tehoputkella" oleva LS3 potkii siis 440 hummaa...

http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower

Tässä varsinainen linkki GM:n lehdistötiedotteeseenn Veten uudesta perusmoottorista:

http://media.gm.com/servlet/GatewayS...12&docid=35824
__________________
***

GM LS-moottorien ahdinasennukset, vapariviritykset, säädöt sekä dynomittaukset

Myös vianetsinnät sekä huollot C5/C6 Corveteille

Soita 0400 358 238

www.autokorjaamovirta.fi

***
Reply With Quote
  #2  
Old 28.04.2007, 07:42
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2005
Location: Järvenpää
Posts: 2,303
Juha on oikealla tiellä
Aika pian sitä GM siirtyi LS2:sta eteenpäin, mikäköhän lienee syynä? Ja tehot vaan nousee, sitähän on taas kohta oma pulkka vakavasti alitehonen!
__________________
C5 -99 (manuaali)
Reply With Quote
  #3  
Old 28.04.2007, 09:05
MrT's Avatar
MrT MrT is offline
Colaholist
 
Join Date: Jun 2006
Location: Cross stone hill 04300
Posts: 6,029
MrT tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Juha
Aika pian sitä GM siirtyi LS2:sta eteenpäin, mikäköhän lienee syynä? Ja tehot vaan nousee, sitähän on taas kohta oma pulkka vakavasti alitehonen!
Ei sun auta kuin laittaa LS7 tilaukseen, toissapäivän kontissa sellanen yks tulikin
__________________
Nobody is perfect, except Colaholist
Reply With Quote
  #4  
Old 28.04.2007, 09:09
pirre's Avatar
pirre pirre is offline
Ajettasko kilpaa?
 
Join Date: Aug 2004
Location: Lahti
Posts: 6,773
pirre tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääpirre tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Send a message via MSN to pirre
Quote:
Originally Posted by MrT
Ei sun auta kuin laittaa LS7 tilaukseen, toissapäivän kontissa sellanen yks tulikin

Livahtaako tämä vetteen ????
Reply With Quote
  #5  
Old 28.04.2007, 09:11
MrT's Avatar
MrT MrT is offline
Colaholist
 
Join Date: Jun 2006
Location: Cross stone hill 04300
Posts: 6,029
MrT tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by pirre
Livahtaako tämä vetteen ????
Camaroon, eikä ole edes ainut tuleva LS7 camaro suomessa
__________________
Nobody is perfect, except Colaholist
Reply With Quote
  #6  
Old 28.04.2007, 17:14
Pekka Berkeles's Avatar
Pekka Berkeles Pekka Berkeles is offline
Kauhavan ruma vallesmanni
 
Join Date: Apr 2006
Location: Kauhava, Etelä-Pohojammaa
Posts: 7,159
Pekka Berkeles has a spectacular aura aboutPekka Berkeles has a spectacular aura aboutPekka Berkeles has a spectacular aura about
LS2 vs. LS3:

http://i162.photobucket.com/albums/t...7677_Power.jpg
__________________
***

GM LS-moottorien ahdinasennukset, vapariviritykset, säädöt sekä dynomittaukset

Myös vianetsinnät sekä huollot C5/C6 Corveteille

Soita 0400 358 238

www.autokorjaamovirta.fi

***
Reply With Quote
  #7  
Old 28.04.2007, 19:46
PUU-1's Avatar
PUU-1 PUU-1 is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 431
PUU-1 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Juha
Aika pian sitä GM siirtyi LS2:sta eteenpäin, mikäköhän lienee syynä? Ja tehot vaan nousee, sitähän on taas kohta oma pulkka vakavasti alitehonen!
Reply With Quote
  #8  
Old 28.04.2007, 21:55
LS1's Avatar
LS1 LS1 is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 274
LS1 on oikealla tiellä
Eittämättä mielenkiintoisen nopeaan sykliin ovat päättäneet leipoa tehokkaampaa konetta GM:llä,eihän toi LS2:nenkaan ole ollut kuin muutaman vuoden saatavilla! Toisaalta jos tehottomin malli saa 440 luupäätä niin alkaa paineet kasvamaan jo LS7:n seuraajalle ja taas seuraavan satasen puhkaisemiseen

Hauska huomata että irrottelevat ei vain tota myyvää huipputehoa vaan aika samassa suhteessa myös vääntöä lisää noihin vinkkeleihin, tietää lisää menohaluja hyvässä balanssissa. Kori nyt sentään pysynee samanlaisena vielä hyvän aikaa kun ovat tuskin ehtineet edes ajattaa sitä sisään kilpaluokissakaan.

Taitaa hevosvoimasota olla täyttä otta rapakon takana, vaan mikäs sen hienompaa autoilevalle ihmiselle
__________________
"The Legend lives"
Reply With Quote
  #9  
Old 29.04.2007, 17:07
hansu's Avatar
hansu hansu is offline
Satunnainen kävijä
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 15
hansu on oikealla tiellä
ls3

Huomasitteko perus coupen ja Z06 mallin huiman eron dc-arvoissa, coupe 0,286 ja Z06 0,34.
Tostahan joku viisas insinööri osaa laskea, mitä toi perus coupe kulkisi ls7 pannulla ?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:05.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.