|
|
||||
|
||||
|
Merlin 560 hv
Nälkä kasvaa.... taitaa M-21 laatikko jäädä heikoksi lenkiksi tämän koneen perässä ? Entäpä merlin pannun korkeus, mahtuuko L-88 konepeiton alle ?
Kellään c-3 ukoista kokemuksia merlinin koneista, hinnat tuntuu ainakin olevan kohdallaan ? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
![]() Quote:
|
||||
|
||||
|
Oon eri mieltä siitä mahtumisesta L-88 pellin alle. Riippuu tietysti siitä onko valmis tekemään joissain asioissa kompromisseja.
Tehoja on ihan kivasti kun jaksaa vähän säädellä. Ei oo värkki paketista otettuna ihan säädöissään vaikka pitäisi. Oma kottero kulki kiikalassa 12.7 ikivanhoilla katu BF:llä ja rikkinäisellä th400:lla. Kun saadaan laatikko kuntoon ja kunnolliset kumit alle niin tarkoitus olisi siirtyä uusille sekuntiluvuille.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuo Merlinhän on prikulleen ulkoisesti sama kuin good old GM 396 ja molempia on saanut 850 tuplapumpulla joten ainoa muuttuva tekijä on imusarja ja Merlinejä on eri versioita mutta 4150 sarjan dual ja single (063030) planet mahtuu kyllä L-88 hoodin alle. 4500 sarjan ei. Tosin spacereita sitten ei mahdu lisäksi ja pitää käyttää modifioitua drop basea ja summasummarum jää noin 3 max 4 cm kohokammioiden tuuletusputkien päälle ilmaa.
Noista manuaaliaskeista en tiedä mitään - ehkä ne kestää ehkä ei
|
||||
|
||||
|
Merlinin venakopat ei taida mahtua vakio jarrutehostimen kanssa?
Toki voi vaihtaa tehostimen toisentyyppiseksi tai modata kuskinpuolen venakoppaa takakulmasta. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse otin siivun pois venakopan reunasta et sai mahtumaan. Hantin puoleltakin joutui veistämääm nurkan pois, koska mulla on ollut autossa ilmastointi ja kotelo sen takia suurempi. Luulisin ettei ilmastoimattomassa ole tätä ongelmaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä vaihdoin tehostajan 7 tuumaseks ja jouduin siivun ottaan ilmastoinnin kotelosta.
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Niin ja venakoppia on maailma pullollaan erilaisia ja kokoisia jos ei halua kaivertaa koteloista ja vaihdella pienempää tehostimen pylpyrää...
|
||||
|
||||
|
Toisaalta nuo Merlin kopat on niin äijät, että mä kyllä laittaisin ne.
Sinisen MERLIN -tekstin voisi vielä maalata auton korin väriseksi. |
|
|
||||
|
||||
|
Hoh hoijaa....454:sta saa pikkulohkona ,eikä tarvi veistellä autoa eikä venakoppia...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|