|
|
||||
|
||||
|
Ovien accessory pleittien irrotus?
Pitäis ottaa peilit, ovenkahvat ja molding-listat irti. Oletteko irrotelleet tota accessory platea? Eli se alumiinipelti, missä on sisäovenkahva ja lukkovivut jne kines. Vinkkejä?
Peilien kiinnityspultit saa helposti irti mutta johdotuksen liitin on jossain aika alhaalla eikä siihenkään pääse käsiksi ilman ton systeemin irrottamista. Mietin tossa myös sitä, että jos otan sen irti maalaamoa varten niin mites mun dörtsit sitten toimii? Vai toimiiko enää ollenkaan? Mikäs tässä olis järkevää, irrotella kamat vasta maalaamossa ja/tai pitää jotenkin huolta siitä, ettei kukaan heitä ovia kiinni kun hilut on irti? Vetää siihen oveen joku puukapula/rautalanka -viritys, jolla oven saa avattua ilman ovenkahvaa?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jonkin verran lienee eroa '87:aan? Äänentoistoprojektin yhteydessä viime talvena purin omasta rytöläjästä noi ovipellitkin pois heti alkajaisiksi: http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=5407
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiitti, täytyy tutkia tota sun prokkista.
Senverran näin heti eroa, että mulla ei ole kaiuttimen reikää ollenkaan ovessa ja sitten toi iso reikä on ehkä puolet pienempi kuin sulla. Sun kuvissa näkyy niitä tankoja jne paljon enempi kuin mulla.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|